Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2010 20:41 - новата потребителска платформа на мтел
Автор: borchobg Категория: Други   
Прочетен: 1048 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09.2010 18:00


За  „ДУПЕТАТА” от „µиш-маш ТЕЛ”

 

И за да не бъда тълкувано заглавието неправилно, малко уточнения .

Относно µиш-маш ТЕЛ , това е измислено от мен име на  нереален герой от българската, безумна действителност , иначе казано , 15 годишно, пъпчасало момиче – тийнеджърка, липсващи и първите 7 години , което отговаря на телефон   *∞∞ (звезда,безкрайност, безкрайност), в смисъл звезда далече, далече…  от истината.Девойчето µиш-мап ТЕЛ е позната още, като все още полово не съзряла личност, но която 3 000 000 (3 милиона) българи и се канят( в смисъл я искат).

 

 В понятието „дупета” е вложен смисъл различен от първоначалната човешка асоциация, която написана, би изглеждала , като следната последователност от букви „Г Ъ З ове”.Но не  е така!
„Дупето” е онази част от нещото , което не е потребно на западняка и като такова го праща на изток.

Интересна е човешката психика, не знам как и от къде  се сещам да питам

„АБЕЕЕ , ЕЙЙ ХОРА , КАКВО СТАВА С МЕСЕЧНАТА МИ ФАКТУРА ЗА ТЕЛЕФОН?”

Защо ли се питам така ни клин – ни в ръкав?!

Сигурно аз нещо съм „сбъркан”!

 

Чакам си аз значи новата фактурка вече една седмица.И намерих виновника – „НОВАТА ПОРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА”.Съветват ме, да  проверявам периодично  на сайта или на *∞∞ ( звезда далееече , далече), като им е ясно, че и там  няма никаква информация.И ми се извиняват ,няма как ПОТРЕБИТЕЛСКАТА ПЛАТФОРМА е виновна, „НОВАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА”.

Преди можеше да получиш SMS, че имаш нова фактура, че дължиш пари , че ТРЯБВА да ги платиш иначееееее……Сега няма SMS в който да кажат , че фактурата не е готова по тяхна вина , да се извинят с 10 % отстъпка и като е готова да бъда информиран.И пак се сещам за „дупетата”.Защо ли ?Защото мълчат, като …..!

 

Сигурно аз нещо съм „сбъркан”!

 

Отивам в един червен офис или БЦ ( Бахти Цените, бизнес център или там каквото и да е)Вътре , в повечето случаи има едни хора, които искат да свършат някаква работа (нали им плащат) ама им е трудно някак.От скоро им е  по-лесно , вече имат отговор за всичко - „НОВАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА”

Искам нормални неща, да си сменя тарифата,както и sim-картата с по-нова(там има ново меню и повече място за контактите ми), а и между другото да стана собственик на gsm-номера си, който досега се води на друго име.Чакаме двамата с настоящия собственик.Дълго!.Покрай нас други хора.Вътре витае на „НОВАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРА”.Голяма част от хората чакат ама за нищо, не могат да платят – няма  ги фактурките!Зарадииии …”НОВАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА”.

Аз нали няма да плащам, мисля че ще успея но…..Идва моя ред, урааааа има нова оферта ( оферта = плати повече ).Няма да стане – отказвам я!

Сега  да оправим собствениците, нека и аз да се включа в редиците на 3 000 000 души жадно очакващи „НОВАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА”J.Не и не, и това не става.Пак се намесва „НОВАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА”.Добрее, поне да сменя тази стара сим –карта.И тук греда

„Охххх по-добре недей сега , че с тази  „НОВА ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЛАТФОРМА” ще вземе да останеш без gsm дълго време.И такааааа , 3:0 за „противника”, а аз играех добре!Като поглеждам, ужас, та аз съм „играл”(чакал) само едно полувреме , само 45 минути , а те ми водят с 3:0.Отказвам се, тръгвам си , добре е че поне ме „биха” като гост!Чакам ги, те  да ми гостуват!Кога ли?!

Гледам си програмата  , мисля да „играя” срещу един гръцки отбор със зелени екипи, нещо като „ГолБУЛ”, после с оранжевите от „ВИИЙнаКОЛ”.И все съм гост и пак ще ме „бият” – с много!

 

 

Ама и аз как се отплеснах, нали щях да Ви говоря за тийнеджърката , оная пъпчасалата µиш-машТЕЛ.Кръстена на бабите си, Миша и Маша.Така де , много баби - келево дете.Та за нея какво?Тя тръгна на училище. Да се учи!В музикалното.Духови инструменти!Нека се учи!!

 

Гледам заглавието, ама  какви глупости съм написал!

 

Сигурно аз нещо съм „сбъркан”!

 

И пак го гледам и се сещам за думите на дядо ми

„ДУПЕ ДА ТИ Е ЯКО”.Така казваше той.

Лека му пръс на човека!

 

И аз да го кажа - „Дупе да ние яко, хора!”

Лека им пръс на тия!

 

 

с.Горна Абланово, с.Долна Липница, Дряново , Павликени, Велико Търново , Троян – иначе казано аз !

 


Тагове:   мобилни,   Мтел,   оператори,


Гласувай:
1




1. анонимен - тъпоооооооооооо ама мноооог...
21.09.2010 23:34
тъпоооооооооооо
ама мноооогооооооооооооооо тъпооооооооооо
цитирай
2. анонимен - ;)
22.09.2010 14:48
анонимен написа:
тъпоооооооооооо
ама мноооогооооооооооооооо тъпооооооооооо


колкото по- анонимен , толкова по-тъпоооооо!
цитирай
3. анонимен - Интересни душевни оргазми :)))
22.09.2010 17:45
Интересни душевни оргазми :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borchobg
Категория: Други
Прочетен: 8179
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930